Więcej energii w ciągu dnia


Czy Ty również masz wrażenie, że ciągle nie możesz się wyspać, że cały czas jesteś znużony i brakuje Ci energii do działania? Niestety to jest przypadłość znacznego odsetka ludzkości. Wielu ludzi cierpi na bezsenność inni mają płytki sen, a jeszcze inni ciągle się przebudzają i w konsekwencji budzą rano przemęczeni. Tak naprawdę o tym czy się wyśpimy nie decyduje długość snu, organizm każdego człowieka jest inny, jedni potrzebują aż 8 godzin aby się wyspać, a inni tylko 5. O tym czy się wysypiamy i jesteśmy pełni energii w ciągu dnia decyduje kilka różnych czynników. 

Mam przyjemność zaprezentować Tobie świetny poradnik Mateusza Karbowskiego pt. "Sztuka spania i wstawania". Mateusz w przystępny sposób opisuje czynniki, które mają wpływ na jakość naszego snu. Jedną z najcenniejszych rzeczy jak nie najcenniejszą w życiu każdego człowieka jest czas. Jak żyć aby mieć tego czasu trochę więcej? Po prostu lepiej się wysypiać w krótszym czasie.


Czego dowiesz się z poradnika?

 

  • dowiesz się jaka jest dla Ciebie odpowiednia długość snu abyś budził się wyspany i pełen energii
Jak już wspomniałem wcześniej każdy organizm jest inny, każdy potrzebuje innej dawki snu aby optymalnie się wyspać. Wcale nie musisz spać 8 czy 9 godzin bo takie są zalecenia, wystarczy, że zapewnisz swojemu organizmowi tyle snu ile naprawdę potrzebuje. 
  • poznasz największe kłamstwa na temat sztuki dobrego wysypiania się
Nie słuchaj dobrych rad "pseudospecjalistów". Często doradzają nam ludzi, którzy zupełnie nie są zorientowani w temacie, których problemy ze snem zupełnie nie dotyczą.
  • dowiesz się jaki sen naprawdę nas regeneruje
Poznasz szereg czynników, które powinieneś wziąć pod uwagę jeśli naprawdę chcesz mieć dobry, zdrowy, spokojny sen i obudzić się rano pełen energii.
  • poznasz technikę GLASS DOME
Technika GLASS DOME jest z powodzeniem od wielu lat stosowana na zachodzie. Technika ta potrafi zdziałać prawdziwe cuda!
  • dowiesz się jaki wpływ na jakość Twojego snu ma to czym się odżywiasz oraz to co pijesz
Kawa, alkohol, papierosy i inne używki mają znaczący wpływ na jakość snu. Z poradnika dowiesz się jak radzić sobie ze złymi nawykami.


Opinie zadowolonych klientów



"Każdy powinien poznać opisane w tej książce mechanizmy - służące zdrowiu i efektywności. Zdumiewające jak mało korzystamy z wiedzy innych w sprawach które tak wielki wpływ mają na nasze własne życie."
Zbyszek manager 

"Książka pozytywnie wpłynęła na problem z jakim od jakiegoś czasu się borykałem --- zbyt dużą sennością w ciągu dnia, moim zdaniem, która to wręcz męczyła moją psychikę. Zdarza mi się jeszcze dospać czasami powyżej 6 godzin ("kuruję się" dopiero niecałe 2 tyg.), ale sen rzędu 6 godzin oceniam już teraz jako wystarczający dla mnie, nawet w weekend! Polecam każdemu, kto w swoim życiu chciałby zrealizować wiele celów!"
Piotr Minkina web* 

"Od 4 lat mam problem z wstawaniem, jako właściciel firmy mogłem sobie pozwolić na wstawanie o 11, ale wcale tegp nie chciałem, traciłem mnóstwo czasu i nie miałem dużo energii. Książkę przeczytałem 3 razy, dziś wstaje o 6:30, wyspany, bez problemu, z większą ilością energii. Po prostu działa, koniec kropka. Nie wiem ile potrwa moje osiągnięcie, ale niezależnie od tego i tak warto było wiedzieć to co wiem. Po prostu działa! Szczerze polecam."
Bartosz Prezes Zarządu małej firmy, początkujący inwestor


Jeśli chcesz:

 

  1. Zdobyć nawet kilka dodatkowych godzin w ciągu dnia na realizowanie siebie (nauka języka, sport, muzyka, pisanie bloga)
  2. Zawsze być w pozytywnym nastroju i tryskać energią
  3. Być po prostu osobą wypoczętą i z chęcią rozmawiać z innymi
  4. Realizować w życiu marzenia, na które do tej pory brakowało Ci czasu




Sztuka spania i wstawania
Poradnik Mateusza Karbowskiego pt. "Sztuka spania i wstawania" dostępny jest w księgarni Złote myśli w 4 wersjach:
  • w postaci książki elektronicznej (ebook)
  • w postaci książki tradycyjnej drukowanej
  • w postaci audiobooka do odsłuchania w dowolnym odtwarzaczu mp3
  • w postaci audiobooka na CD

Popraw jakość swojego życia, zyskaj więcej energii, miej więcej czasu dla siebie oraz innych! 



Jestem konsultantem oriflame, jeśli interesują Cię kosmetyki tej firmy serdecznie zapraszam na moją stronę internetową: oriflame konsultantka. Dowiesz się na niej między innymi jak kupować kosmetyki oriflame 23% taniej. Zapraszam serdecznie.